testowanie zabawek i nie tylko dla dzieci i rodziców

Wpis

czwartek, 21 lutego 2013

Mamy testowały Emulsje do higieny intymnej z jaśminem i macierzanką oraz żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem

Jak ważne jest stosowanie właściwych kosmetyków z odpowiednim składem, nie podrażniających a niosących czystość, świeżość i pielęgnację - wiemy wszyscy. Wiedzą o tym również mamy, które dzięki życzliwości firmy Pollena Ostrzeszów, testowały próbki preparatów których nazwy zamieściłam w temacie.

Co o produktach ma do powiedzenia producent?

Poczytajmy:) Emulsja do higieny intymnej TUTAJ, żel do mycia twarzy TUTAJ

Co o preparatach napisały mamy w swoich recenzjach? Zobaczcie sami, mamy 2 niezależne opinie.

 Justyna T. napisała " a wiec zel do mycia twarzy jest super :) fajny zapach a skora po u myciu nie staje sie sucha :) zapach pozostaje jednak szkoda ze nie na dłuzej:) a zel do higieny intymnej to musze sobie zakupic wieke opakowanie rewelacja :) dobra konsystencja nie leje sie po dłoniach jak rozne typy kosmetykow do spraw kobiecych. super sie pieni :) co nie kazdy tak ma :)"

Ewa G. " witam.mialam przyjemnosc testowania kosmetykow "biały jeleń".pierwszy był zel do mycia twarzy z ogórkiem i aloesem.po pierwszym uzyciu uznalam ze jest to doskonaly kosmetyk do mycia twarzy rano jak i wieczorem jest lekki ma delikatny zapach i świetna konsystencje.dziala na skore odswiezajaco nie tworzy dziwnych warstw i nie pozostawia napiecia na skorze(co wiele innych kosmetykow robi).polecam go wszystkim osobom,które maja wrazliwa skore jest hipoalergiczny i jak wyzej pisalam delikatny.jesli chodzi o emulsje do higieny intymnej to moge nazwac ja odkryciem poniewaz jest rewelacyjna nie jest tak "aromatyczna"jak wiele płynów.delikatnie myje wrażliwe okolice a jednocześnie miałam wrażenie że chroni przez cały dzien.oba kosmetyki są świetne i napewno dokonam zakupu z tej serii nie tylko konkretnie te ale też inne.pozdrawiam "

Anna N-T "dzis rano jak wspalam umylam sie zelem Z Bialego Jelenia.Po spłukaniu moja twarz stała się gładka i delikatna  Moje delikatne krostki z zimna troszkę przyblakły  I jeszcze jedna dodatkowa zaleta tego żelu ze sprawił ze moja skóra nie była tlusta na czole jak to zawsze mam w pracy gdyż pracuje na kuchni i zawsze miałam w ciągu dnia tłuste czoło co chwila a dzis nie,Więc jak dla mnie to ten zel sie dla mnie sprawdził."

Poniżej zdjęcie z testowania, które przesłała Ewa

 

Dziękuję mamom za przetestowanie produktów i recenzję, myslę, że przekonają pozostałych czytelników do zakupu preparatów. Kosmetyki Biały Jeleń są naturalne, nie zawieraja alergenów, parabenów i kuszą także ceną.

 



Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
zabawkarka
Czas publikacji:
czwartek, 21 lutego 2013 22:14

Polecane wpisy

Trackback

Wyszukiwarka

Autorzy

Zakładki

  • Http://ciasteczkowapotworzyca.blox.pl/html

  • Http://margarytka.blogspot.com/

  • Http://rekamimamy.pl/

  • Http://testostowo.blogspot.com/

  • Http://www.anusia-sta.blogspot.com/

  • Http://zaczytana-mama.blogspot.com/

Kanał informacyjny

zabawkarka.blox.pl

Wypromuj również swoją stronę MAM Baby Drewniaczek.eu http://www.edukacyjna.pl/lista.php?poddzial=nr_działu324&partner=192

Opcje Bloxa